Dream Holiday - Egy kis melegség az északi hidegben

Csodálatos hét van a hátunk mögött: múlt pénteken megtörtént, amire a legjobban vártam megérkezésem óta, vagyis drága szerelmetes Lilim eljött, hogy egy hétre a munkát feladva önfeledten élvezzük a várost! Címszavakban, képekkel illusztrálva íme a hét nagyon nagyon szűk keresztmetszete (kb. 30 kép van jelen az 1100 elkészültből). Vigyázat, ágyúval lőtt, hiperminőségű képek következnek Lilim tollából! :)

 Hol is kezdjem? A pénteki érkezés után első utunk szombaton a Holmenkollenhez vezetett, előtte azonban még a megígért meglepetést készítettem el reggelire Lilinek:

IMG_0176.JPG

Aztán jött az első közös kép a metróra várva:

IMG_0198.JPG

A Holmenkollen közelében tó, Lillevann:

IMG_0206.JPG

Ugró nyuszi:

IMG_0253.JPG

A "viking" hotel:

IMG_0254.JPG

Majd az első rendes közös kép, összebújva a sípálya tövében:

IMG_0288jaú.JPG

Majd az első közösen főzött vacsora: bolonyéze. Olyan lett, hogy a kedves olasz lakótársaim is elkérték a receptet :D Jók vagyunk, na!

IMG_0327.JPG

A konyhánkban talált apró fenyőutánzat miatt állandó a karácsonyi hangulat. Nézzük a további napokat. Jártunk a belvárosban:

IMG_0455.JPG

IMG_0415.JPG

a Viking hajó múzeumban (igen, tudom, kezd unalmassá válni...):

IMG_0580.JPG

IMG_0568.JPG

Kávéztunk a Karl Johans Gaten:

IMG_0502.JPG

 

Jártunk a Sognsvannál:

IMG_0764ö.JPG

Itt jedi erőim tökélyre fejlesztésével akarattal emeltem fel egy kacsát:

IMG_0723.JPG

Megnéztük az Operát:

IMG_0843ö.JPG

Voltunk a Nemzeti Galériában (itt ép okoskodok):

IMG_1036.JPG

Ugyanott sikoltottunk:

IMG_1070.JPG

Elmentünk az egyetem könyvtárát megnézni:

IMG_1182.JPG

 

Ettük édesanyám szívsütijét:

IMG_1103.JPG

Voltunk hajó kirándulni (és fáztunk közben):

IMG_1201.JPG

IMG_1281.JPG

IMG_1325.JPG

IMG_1270.JPG

Közben láttunk egy indokolatlan házat a tenger közepén:

IMG_1249.JPG

Vártunk sokat a metróra:

IMG_0348.JPG

 

Elmentünk a néprajzi múzeumba, ahol láttunk 800 éves fatemplomot:

IMG_1606.JPG

És lovagoltam szarvast:

IMG_1542.JPG

 

Utolsó nap jártunk még a Vigeland parkban is:

 IMG_1678.JPG

 Aztán jött a búcsúvacsora.... házi sajtburger. A meki meg a böri mehet a fenébe.

IMG_1728.JPG

 Aztán eltelt a 9 nap.... Lili hazarepült én itt maradtam. De már csak alig 45 nap és megyek haza! Azt már féllábon is! :) A többi képet a facebookon lehet tetten érni, amint lesz időm. 

Életem legszebb nyaralása volt ez, megismételhetetlen és tökéletes <3

Hogy mikor lesz új poszt...? Nem tudom.... Rajtam van a rengeteg munka, de a következő két hétben is megpróbálok legalább egyet írni, talán a vallási körkép anglikán része fog következni, még nem tudom biztosan. Addig is jó nézegetését a mostani képeknek! :)