Megtaláltam a piacot!

Íme:

DSCN1690.JPG

Nem erre a látképre számítottatok, igaz? Pedig itt ilyen. A város "kis Pakisztán" gúnynevű részén van (erre is mindjárt kitérek), ott, ahol korábban már kerestem - csak akkor is így zárva volt az üzletek nagy része mint most. Látnivaló ettől függetlenül volt, nézzük a bohócokat:

DSCN1691.JPG

Hopp a másik(ak):

DSCN1692.JPG

Valamint a piac bejárata:

DSCN1694.JPG

Az környéken rengeteg üzlet indusok kezében van, ez az elnevezéseken is látszik, innen a "kis Pakisztán" név is. Egy példa:

DSCN1696.JPG

Hazaúton, megpakolva áruval a hétre lőttem egy metrómegálló belsőt is, hogy ne gondoljátok, hogy csak a felszínen járnak:

DSCN1697.JPG

Délutánra újra bevetettem magam a könyvtárba, de ezúttal a bölcsészkar saját gyűjteményébe:

DSCN2029.JPG

DSCN2030.JPG

Ezt követően megvolt az első órám is: Norwegian life and society, bevezetés a norvég kultúrába tulajdonképpen. Ma a viking korról tanultunk, nagyon izgalmas volt, bár meg kell még szoknom a gyors angol beszéd lejegyzetelését! :)

Útközben kaptam ajándék nyalókát a helyi HÖK egy emberétől:

DSCN2078.JPG

Volt apró negatívum is ma: megáztam kétszer, ilyen rémes idő van most itt:

DSCN2079.JPG

Remélem nem lankadt még az érdeklődés a blog iránt a hétvégi inaktivitás miatt... Holnap újra jelentkezem!