Grønland

Ma megjártam újra a hadak útját. A buddy groupom néhány tagja szerint a Grønland metrómegállónál (nem, nem visz ki az országból fel a Sarkvidékre, van ilyen Oslo belvárosában) kellene megtalálni a városi nagy piacot. Reggeli, utána felkerekedvén tehát elindultam, majd némi pénz átváltása végett kiszálltam a Központi Pályaudvarnál (Sentralstasjon), ahol belefutottam a Ruter (helyi BKV) embereibe, akik illedelmesen, szépen (ahogyan a nép is) kezelték a bérletemet, majd baráti mosolyt váltva elváltunk. Felemelő volt.

Nézzük a Grønlandot. A piacot sajnos nem találtam meg, cserébe belefutottam ebbe a fém sárkányszamurájba:

DSCN0742.JPG

Kicsit továbbsétálva pedig megálltam, hogy virágot szedjek az én édes Nyulacskámnak. Kicsit szokatlan, de tessék drágám, itt ilyen virág nő :)

DSCN0743.JPG

Ezek után véletlenül találtam rá az alábbi indus zöldségesre:

DSCN0747.JPG

Innentől kezdve csak ide járok, minden kb. a felébe került a KiWi üzlet áraihoz képest.

Irány a könyvtár. Kicsi Nyunyukával neki álltunk kutatni végre.

DSCN0749.JPG

Bár az olvasott kötet nem vág annyira a szakdolgozatom témájába, mégis remek illusztráció (szerintem). Sajnos a sok új hatás nagyon hamar elfárasztott, így jó 2 óra munka és 10 perc ablakon kibámulás (lásd alább a kilátást) hazaindultam ebédet főzni.

DSCN0750.JPG

A pörkölt remekül sikerült, csak az akadályozott meg a lefotózásában, hogy hamarabb megettem az elkészített tányérnyi adagot, mintsem, hogy elővegyem a gépet. Majd holnap rendesen lekapom!

Mára ennyi jutott, holnap várnak újabb kalandok, jelentkezem, amint tudok! Jó éjt!